wtorek, 6 maja 2008

Wywiad z Johnem Hlinko

W najnowszym numerze magazynu Brief pojawił się wywiad z Johnem Hlinko, jednym z prelegentów zbliżającej się konferencji. Według niego „każdy produkt czy marka może wykorzystać moc word of mouth”. Kluczowe jest właściwe zdefiniowanie grupy docelowej przekazu i stworzenie wiadomości, którą konsumenci sami będą chcieli rozesłać.

Ważne jest odpowiednie podejście do osób, które mają wywołać szum. Żeby chcieli oni przekazać wiadomość dalej, musi ona się wyróżniać na tle innych, być kreatywna, powinna zaskakiwać, wzbudzać zainteresowanie i nieść przekaz emocjonalny. Nie można również zapominać, że video tworzy się na potrzeby You Tube, gdzie obraz jest mały, więc nie warto skupiać się na szczegółach. Jak ktoś chce się dowiedzieć jaką ciekawą i skuteczną kampanię wirusową można wymyślić po kilku piwach zachęcam do przeczytania artykułu w całości.

Już się nie mogę doczekać konferencji, żeby poznać kolejne tajniki świata WOMM. Relacja już wkrótce!

Brak komentarzy: