wtorek, 15 kwietnia 2008

Witam, Panie Piotrze. Miło mi, że Pan tu zajrzał:)

Dziś rano na blogu Maćka Budzicha (blog.mediafun.pl) pojawiła się informacja o możliwości wygrania zaproszenia na majową konferencję. W tym momencie stwierdziłam, że muszę zrobić wszystko, żeby tam być.

Piszę pracę magisterską na temat marketingu szeptanego. Ponieważ wciąż mam za mało literatury na ten temat, zależy mi na każdej dodatkowej informacji. Ta konferencja, jest dla mnie niepowtarzalną okazją.

Oczywiście, wysłałam też maila, żeby wziąć udział w losowaniu. Gdybym jednak nie została szczęśliwym zwycięzcą, chciałabym się dowiedzieć jaka jest inna szansa na zdobycie zaproszenia?

Jestem w trakcie zbierania podpisów pod petycją w mojej sprawie. W razie potrzeby je doślę :).

Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam, Ania





3 komentarze:

Rabbbit pisze...

gratuluje, naprawde godna podziwu akcja ^^ :D

triskaidekafil pisze...

Świetny pomysł! Gratuluję inwencji :-)

Unknown pisze...

Najwyraźniej dali się przekonać uśmiechem. ;)

Pozdro.